29. apríla 2012

letná vzdušná

Môj ďalší projekt čiapočkový sa dočkal výroby, keď mi došli krásne jemnučké vlny zo stránky klbkovlny.sk...

Sú tam luxusné prekrásne vlny, príjemné na dotyk, hebučké, z rôznych prírodných materiálov - bavlna, bambus, alpaka, sója a iné...

Prvá čiapočka bola uháčkovaná z vlny od Lana Grossa - linea pura organico


Je to 100% bavlna, hebunká, dosť poddajná a prvá čiapočka z nej bola skôr ako pokus, že ako sa vlna správa, a ako sa s ňou háčkuje. Pôvodne to mala byť čiapočka pre Nellinku (1.rok - ach už - strašne to letí) a nakoniec bola dobrá Natálke (3,5 roka), no tá sa rozhodla, že čiapočku podarujeme sesterničke Miriamke (3,5 roka)... tak hádam sa bude páčiť :D.

4 komentáre:

  1. ahoj krasna čiapka akurat som včera začala podobnu ale len z obyčajnych polostlpikov. mohla by si mi poslat navod na tuto? s radostou tu moju potom vyparam:)
    gabyka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem, posielam link na tento vzorcek: http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=6887

      ale mne osobne zatial nevychadza velkost podla jej postupu na zvacsovanie alebo zmensovanie, je trosku na popasovanie sa, ale tato konkretne je z tej hrubsej bavlny, tak mi pekne vysla na obvod 50, 51, 52, ale priamo v navode ma tusim 46, a este nie som si celkom ista ci som na tejto mojej nerobila menej tych vzorov, ze som dala menej tych DS hned na zaciatku v prvom rade :D

      tak hadam posluzi, hackuje sa rychlo a jednoducho celkovo :D

      Odstrániť
  2. Zuzi, máš u mňa v blogu malé ocenenie svojho krásneho blogu :)

    http://modernpatchwork.blogspot.com/2012/05/ocenenie-versatile-blogger.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. velmi pekne dakujem Katka, vcera som si vsimla, len akosi som nestihala nejako reagovat... a co to vlastne znamena? - kazdopadne ma to velmi milo prekvapilo a srdecne si to vazim :D

      Odstrániť