9. novembra 2012

niečo na zimu...

Nikdy by som nepovedala, že sa pustím do ušitia nohavíc - ale prinútilo ma a manžel ma presvedčil, že to zvládnem a nemám ísť ku krajčírke, tak som kúpila flis a detskú burdu a dala som sa na to - nebolo to nakoniec nič zložité a vznikli z toho flisové nohavice Natálke na zimu do škôlky - keď nemusíme obliekať overalik...








nositeľka - sú ešte trošku dlhé, ale to je naschvál, aby nám dlhšie vydržali :D
                                                                                                                              Z.

5 komentárov:

  1. Wow, Zuzi, paráda! Ty ma normálne v každom príspevku viac a viac prekvapuješ :) Šikulka. Manžel má pravdu, načo by si chodila ku krajčírke, keď to zvládneš ľavou zadnou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem Katuska :D no nejako sa to samo rozbehlo - len keby casu som mala viacej... :D

      Odstrániť
  2. Zuzi, super nohavicky, nozky v teple su zaklad :o)
    Kreativna ako vzdy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem Zuzi, no ja sa kreativite ucim, nejako mi to za mladi moc neslo a teraz to tiez sem tam nie je uplne naj :D

      Odstrániť