24. októbra 2012

...prerobená šatka na krk...

Ešte dávno sme mali kúpenú šatku na krk od H&M - hello kitty - bola taká nejaká štvorcová, nosievala ju Natálka, a musela som ju preložiť vždy na trojuholník a vzadu viazať - tentokrát ma to prestalo baviť, tak som sa rozhodla pre malú zmenu a prerábku... podšila som ju úpletom od Barborky, ktorá ho už ale nemá v ponuke... Zapínanie som poriešila veľmi jednoducho... veď uvidíte sami...







Obidve šatky sú obojstranné a v podstate rovnaké :D

                                                                                                                                                       Z.

8 komentárov:

  1. šikovnica, dobre si to vymyslela !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Marti, no nechcela som suchy zips a ani gombik mi tam nejako nepasoval, lebo aby som mohla regulovat stiahnutie okolo krku :D - a mame uz aj odskusane, a netlaci to a ani to nejako velmi neuteka... :D

      Odstrániť
  2. Zuzik, krasne satky a skvele si to vymyslela s tym zavazovanim, len mi prosim ta povedz, neodvazuje sa potom sama?
    Aj ja mam od Barborky kupeny chlapcensky uplet na satky a ciapky pre mojich chalanov, len stale som sa k nim nedokopala :o)
    Krasny vecer
    Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzanka - no mali sme to vcera raz a nejako to pekne drzalo - neurobila som velku dieru tak sa to nevyvliekalo... :D a velmi pekne dakujem :D

      Odstrániť
  3. Zuzi, veľmi pekné. Tiež mi napadlo to isté, čo Zuzug, či sa to potom nevyvlieka. Ale keď drží, tak je to super jednoduché riešenie :)

    OdpovedaťOdstrániť