2. októbra 2012

... a do tretice...

... mám veľmi aktívny týždeň, makám ako blázon, nielen na vianočných darčekoch, ale blížia sa meninky a narodeninky mojich dievčat a neterky, tak som sa rozhodla, že sa pustím do vecí, ktoré som odkladala do neviem kedy... nechcelo sa mi ich začínať, ale akonáhle som dostala chuť na pripravenie a nastrihanie látok, tak potom som sa už do toho pustila aj na stroji a pomaly mám nejaké výsledky...

1) najprv som takmer dokončila rozrobenú sovičkovú deku pre Natálku a Nellinku, avšak ešte ju nemám dovyšívanú, a na fotkách ešte nemám už obšitú bielym prúžkom ako prestierania... už len vyšívať sovičky a hotovo... ale to si nechávam na zimné večery - lebo deka neuveriteľne hreje, a teraz mi je ešte horúco keď ju vyšívam...





deka má rozmery zhruba 2,20 m x 1,50 m ... je velikánska a bude slúžiť ako prehoz na posteľ, ktorú ešte ale nemáme :D - dala mi zabrať...

2) nastrihala som si látočky na 4 vankúšiky k tejto deke, dva ostanú mojim dievčatám a dva vankúšiky pôjdu neterke, lebo aj pre ňu sa chystám ušiť podobnú deku, len menšiu...








tento je pre moje dievčence...

tento je zatiaľ pre neterku, tento nie je olemovaný



a ešte mu chýbajú gombíky, také zelené ako na predošlom
3) keďže zhruba o mesiac má neterka meninky, ušila som je sukničku ako Natálke, ale tyrkysovú... moje tretia...






a stále makám na prestieraniach a na ďalšej deke, a ešte ma čakajú dva vankúšiky a v hlave mám toho ešte stráááášne veľa... :D len času nemám toľko koľko by som chcela :D


7 komentárov:

  1. Zuzka všetko je prekrásne, super si sa rozbehla !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Martuska - kazda pochvala ma posuva neuveritelne dopredu :D

      Odstrániť
  2. Krásna deka, vyzerá úžasne, sovičky mám veľmi rada. Dievčatám sa bude páčiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi, klobúk dolu! Všetko je krásne a tá rýchlosť... paráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem Katka, no deku som mala uz trochu skor hotovu takto ako je na fotke, len som dosila pruzok biely dookola a pomaly vysivam :D niektore vecicky idu pekne rychlo, co ma tesi... :D

      Odstrániť
  4. Zuzka nadhera všetko,vankušik sa mi velmi pači...take tempo by som aj ja potrebovala:)pa andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem Andrejka, no uz mi aj to tempo skoncilo - sme pochoreli vsetci - dievcence aj ja...

      Odstrániť