18. októbra 2012

...nový poťah na vak...

...látku na sedací vak som mala kúpenú už pár mesiacov, len sa mi nechcelo do toho pustiť. Vak majú dievčence už asi rok, ale chcela som na neho ušiť náhradný poťah, ktorý bude prateľný, a ak by náhodou praskol ten spodný, tak aby sme nemali guličky všade... Bola to čistá improvizácia...:D

v novom poťahu...

s novou etiketkou

hneď aj vyskúšaný Nellinkou


pôvodná verzia - tento vak som len napchala do nového poťahu
Pokúsila som sa o čiapočku k jesennému kabátiku...





papuľka malá


zahrala sa na modelku :D
zvyčajne som robievala čiapočky len farbene k oblečeniu, a teraz som prvý krát "vyšívala" - je to trošku kostrbaté, ale lepšie to zatiaľ nešlo :D

                                                                                                                                        Z.

6 komentárov:

  1. šikovnica, dobre si sa popasovala s tým vakom ... a ten nový poťah mu aj viac svedčí, ako ten starý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martuska dakujem - no totalna improvizacia, aj je dlhsi, a hore som urobila uzol, len ho nevidno, musim este asi skratit... ale zatial ho nechavam tak, a uvidim ... dakujem :D

      Odstrániť
  2. No ty si šikulka! Vak je parádny a o čiapočke ani nehovorím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Novy potah je paradny!!!na takom vaku sa deti radi valaju poznam,kupovala som ho raz pre kamaratku.a čiapka je rozkošna a samozrejme že aj mala:)pa ada

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Adka dakujem :D

      dievcence ste pokladiky :D dakujem :D

      Odstrániť