15. októbra 2012

...etiketky...

Konečne mi prišli dlho očakávané etiketky, po menších problémoch na našej pošte, ktorá mi stratila prvú zásielku od Veve, mi Vevička veľmi ochotne vyrobila druhé a znova poslala... za čo jej veľmi pekne ďakujem... etiketky som si vybrala ružové, keďže zbožňujem túto farby a aj všetky jej odtiene... a tu sú...






postupne ich začínam používať a na niektoré už ušité výtvory ich zrejme našijem dodatočne...

...ďalej som sa pustila do ďalších vankúšikov, mám tu zatiaľ odfotený iba jeden, pre našu úžastnú rodinnú detskú lekárku na vianoce...









                                                                                                                                 Z.

4 komentáre:

  1. Zuzik, tak verim, ze si z etikiet uplne nadsena a velmi potesena, ja tiez netrpezlivo cakam na tie moje :o)
    Vankusik je krasny, aj ja mam doma v zasobe par latok ktore si pouzila. Su krasne farebne!!!
    Pekny den
    Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzka dakujem velmi pekne :D tie latky su uzastne - zavislost :D

      Odstrániť
  2. blahozelam k etiketkam, nech zdobia same nadherne vecicky a robia radost :)

    OdpovedaťOdstrániť