23. októbra 2012

...háčkovaná...

Asi po mesačnej práci s prestávkami som ju konečne dokončila... Návod mám z netu, len som si viacej rozšírila spodný a stredný volánik, aby sa Natálke suknička poriadne točila...












niektoré fotočky sú rozmazané, ale bolo to fotené so zlým svetlom, zlým režimom a rýchlo ráno pred odchodom do škôlky :D


a táto je síce veľmi rozmazaná, ale to som chcela zachytiť ako sa jej točí

moja malá modelečka
                                                                                                                                   Z.

8 komentárov:

  1. rozkošná suknička a dokonca ladí k elasťáčikom :) ako reklama na šťastné dieťa ☺☺☺♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ta je paradna...fakt krasne uhačkovana ...no veru šťastne dieťa:)))pa pa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi, tie tvoje dievčatká sa teda majú! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Katka, aspon sa mozem ja vysantit na tvoreni pre ne... :D ale asi pred rokom a pol by som ani nepodevala, ze ja raz take nieco budem robit :D

    OdpovedaťOdstrániť