25. septembra 2012

prestierania...

Konečne sa mi po dlhšej dobe podarilo dokončiť jednu z rozrobených vecí, ktoré sa snažím pripraviť na vianoce svojim blízkym. Opäť som sa inšpirovala Katuškou, mojou nekonečnou inšpiráciou a človekom, ktorý ma vždy posunie dopredu a dodá mi odvahu na nové veci...Ďakujem Katka... :D

toto prestieranie bolo ako prvé vymyslené a už aj hotové, akurát tam ešte došijem etiketky, ktoré sú už na ceste... a patrí k tomu aj uháčkovaná súprava pod poháre a džbán... Látočky použité na všetky prestierania mám tiež od Katky, a dokúpila som akurát vnútornú výplň a šikmý prúžok bavlnený. Skúšala som to na začiatku olemovať saténovým šikmým prúžkom, ale výsledok bol katastrofálny, tak som vypárala a skúsila bavlnený, držiac sa Katkiným návodom a nakoniec sa mi to podarilo do spokojnosti... hlavne to bolo robené z láskou :D

tu je prvé hotové:












príbor som dala samozrejme naopak ako truhlík, ale to teraz nie je podstatné :D 










a tu sú malá ukážky ďalších farebných variánt pre ostatných. Niektoré prestierania sú po 4 kusy a niektoré po 6 kusov... Ku všetkým budú aj uháčkované podložky pod poháre a džbány :D ostatné ešte nie sú olemované a ani quiltované zatiaľ, ale pracuje sa na tom :D výsledné fotografie dodám po dokončení :D





tu som skúšala prvé olemovanie bavlneným šikmým prúžkom a aj guiltovanie, obšila som aj kvietky na oranžovom podklade a na sivom podklade som šila len rovno čiary... uvidíte neskôč detailnejšie :D
tak čo, potešil by vás takýto vianočný darček? chi

                                                                                                                             Natanelly Z.

8 komentárov:

  1. tak už len zaželám dobrú chuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wou!!!velmi pekne prestieranie...krasne skombinovane latky a velmi pekna praca:)hačkovanie super,len tak dalej pa andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem Andrejka, velmi potesila pochvala :D a zvlast od osobky, ktora ma vela nadhernych veciciek :D a je odbornicka v tom :D

      Odstrániť
  3. No tééééda! Pekne si sa s nimi vyhrala! Vyzerajú nádherne a pri tých množstvách som skoro odpadla :) Tie vyšívané lístočky sa tam nesmierne hodia. A ako povedala Aďa, krásne zladené farby.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Katuska, to zelene vzniklo uz len zo zbytkov co som mala doma uz skor, a zbytok sak vies... :D ale velmi ma tesi ze sa to paci a ze to ma uspech u vas odbornicok :D tak dufam aj rodinku potesim :D a dotiahnem to do uspesneho konca pre vsetkych do terminu :D chi

      Odstrániť
  4. Krásne prestierania, a tie kvietky háčkované, perfektne zladené :)

    OdpovedaťOdstrániť