14. septembra 2012

moja prvá...

...som sa rozhodla, že sa pustím do sukničky pre Natálku... látočky som kúpila u Katušky, s jej pomocou som na nete hľadala rôzne návody a typy na sukničky, ktoré by sa hlavne veľa točili... a nakoniec som nejako po svojom ušila moju prvú...

nebola zložitá, ale nabudúce určité veci urobím trošinku ináč, ale na prvý pokus som úplne so sebou spokojná a možno sa nejako presvedčím aj na druhú poprípade tretiu - látočky mám dostatok :D

tak už dám konečne aj fotočky, aby ste mohli zhodnotiť :D






a šťastná majiteľka - baletka :D


aj keď sa nám to nepodarilo vystihnúť - ale krásne sa točí :D




                                                                                                                                                              Z.

8 komentárov:

  1. Zuzi, suknička je parádna! :) A čo by si urobila inak? Mne pripadá dokonalá.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Katuska dakujem :D naboku ten sev by som chcela tak vymysliet, ze zvlast zosijem volaniky a zvlast bok, aby som nemala volaniky dovnutra vsite, chapes jak myslim, ale na toceni to nema vplyv :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, chápem. Ale vôbec to nevidno. A keď sa to aj tak točí, tak je to v pohode :)

      Odstrániť
  3. Suknička sa podarila, dobrá je, a účel určite plní :D
    Zuzka občas mrkni na strihy v Burdách, určite tam nájdeš pre deti čo sa ti zíde :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem Leni, budem musiet nieco pospekulovat, ja som aj strihy nasla, ale mala som v hlave takuto :D tak som skusila :D

      Odstrániť
    2. Ono takéto zberkané volánkové sa dá bez strihu, niekedy keď kúpim burdu majú tam krásne vecičky - strihy pre deti. A dá sa pozrieť v stánku, čo za strihy akurát sú :)

      Odstrániť
  4. Jeej, tato nadhera mi skoro usla (bola som mimo SR a ako vidim, za ten cas vsetci sili odusu nadherne kusky :) ) je uzasna a modelka maximaaaalne spokojna, co je pre mamu vzdy najlepsia odmena, nie? ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martuska dakujem :D no naozaj, hlavne ze je slecna spokojna a potom je vsetko v najlepsom poriadku :D

      Odstrániť