17. septembra 2012

kolekcia sukničiek a šatičiek pre barbie...

... pri tvorbe vianočných darčekov (ktoré budú publikované až keď budú celkom dokončené) mi ostali zbytky látok, z ktorých som sa rozhodla našiť kolekciu sukničiek pre barbie a dať ich na predaj. Sukničky sú veľmi jednoduché, z pásov látok a v páse je gumička. Niektoré sukničky sa dajú použiť aj ako šatičky. Sukničky sú zo zbytkov látok, ktoré mám od Katušky.
Tu je niekoľko ukážok:






a ušitie týchto sukničiek bolo pre mňa inšpiráciou na ušitie sukničky pre Natálku v predošlom príspevku :D

Ďalšou kolekciu sú princeznovské šatičky pre barbie, ktoré vznikli na základe toho, že originál šatičky sa nám dosť potrhali pri obliekaní a vyzliekaní, tak som ich celkom rozpárala a obkreslila som si strih :D a pokúsila som sa o šatičky. Niektoré som už predviedla v príspevku dávnejšie a niektoré som ešte došila a dala tiež na predaj. Sú to len začiatky a tieto šatičky sa chystám nejako ešte dozodbovať a vymýšľať nové a nové, mám už pripravené a nastrihané, len zošiť...

ukážka šatičiek:

úpletové, úpletík kvietkovaný mám od Barborky

bavlnená látka tiež od Barborky
bavlnené šatičky, látočky sú tiež od Katušky
 

                                                                                                                                           Z.

8 komentárov:

  1. Zuzi, máš môj obdiv, že sa ti chce piplať s tak malými šatičkami :) Vyzerajú krásne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kati dakujem - ono ma to strasne bavi, a aj ked to je obcas riadna piplacka, ale toto je pre mna super relax :D mna nebavia velke a dlhotrvajuce projekty :D

      Odstrániť
  2. Jej obdivujem,tieto male vecičky šit,ale su krasne.tiež budem šit niečo take menšie na malu babiku,uvidm či sa podari...pekny večer andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem Andrejka, mne sa na tom paci, ze to rastie a vznika rychlo pod rukami :D a urcite sa ti to podari, nie je to zlozite :D

      Odstrániť
  3. tak toto fakt obdivujem ... piplat sa s takymi drobnostami vobec nie je jednoduche ...chcela by som byt Bardie vo vasej rodinke ☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jaj Marti dakujem :D chi - mna to bavi :D rychlo sa to sije a aj ked sa niekedy dost piplem, ale tie ocka radostne stoja za to :D

      Odstrániť