5. septembra 2012

nové oblečky...


Dnes len úplne narýchlo a z veľmi zlými fotočkami, nejako nemám čas sa hrať z fotením... čo už...

Našila som pár oblečkov pre barbie, moxie a aj tonnerku...







princeznovské svetlomodré pre barbie

svadobné pre barbie

princeznovské pôvodne pre barbie, ale ušila som ich voľnejšie, tak ich oblečie aj moxie :D

zo zbytkov po vianočných darčekoch - predstavím keď budú hotové


nevyžehlené letné


suprové šatičky od Lenky

aj kabátik (ktorý som obliekla naopak) a suprové legíny od Lenky




5 komentárov:

  1. Zuzi, práve mi z tých oblečkov padla sánka! Nevieš takéto šiť aj vo veľkosti M? :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jaj Katuska chi - M neviem - toto mam podla strihov z internetu alebo kupene z ebay, sama strihy neviem urobit, chi dakujem :D to su len take prvotne pokusy, a snazim sa zdokonalovat, aby som raz mohla nejake oblecka aj predat, aby boli toho hodne ze budem za ne pytat peniazky :D chi :D

      Odstrániť
  2. Zuzka paráda. Kostýmček je dokonalý aj tie princeznovské šaty. Tričko odo mňa tam len treba dozadu buď suchý zips alebo ešte došiť patentky (ja som nemala vtedy akurát :)
    A tie spoločenské pre Tonnerku a Moxie sú nádherné, toľko volánikov na tých zlatých :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem, ja som chcela z tych zlatych take ine, ale ta volanikova cast bola tak tazka, ze ma z toho moxie a Natalka na hranie :D

      Odstrániť
    2. :D tak však sa ti tie iné ešte podaria na ďalší raz :D

      Odstrániť