30. júla 2012

nové prírastky do šatníka pre naše barbie...

Keďže mám už nového pomocníka, tak nadišiel čas vyskúšať aj šitie z úpletov, ktoré mi nikdy nešlo. No sú to len jednoduché oblečka, a vačšina je recyklácia starých detských legín. Napodiv som bola prekvapená ako mi to dobre išlo a hádam sa bude už len zdokonaľovať.

Prvý bol topík, ten je z kúpeného úpletu. Zapínanie má vzadu na ultra tenký suchý zips.

 
Ďalšia bola sukňa z legín s čipkou a falošným opaskom...
a ešte sa mi podarili aj legínky tiež recyklované...

zapínajú sa tiež vzadu na ultr tenký suchý zips...

čo poviete? dá sa?
                                                                                                                                                               Z.

5 komentárov:

  1. Krásne :) malá sa potešila určite novým kúskom do šatníka pre bábiky :)
    Zuzka, kde kupuješ ultra tenký suchý zips?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Leni, ultra tenky suchy zips som kupila cez capricornix ked som kupovala tonnerku, tiez zhanam inde a zatial sa mi nepodarilo, je to uplne suprova vec a neurobi taku velku obludu na zadku alebo kde zapinas... a patentky sa mi nehodia vsade :D

      Odstrániť
  2. Zuzi ďakujem za milé slová a pochvalu tašky .. ale ako vidím, Ty si vlastne ďaleko predo mnou, veď keď ja som mala také malé deti, ako Ty na obrázku, ja som o šití a hlavne patchworku len snívala ... a Ty už frčíš na super mašinke a šiješ úúúplne nádherné vecičky !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja ďakujem, ale kdeže - som len na začiatku, aj keď niektoré veci možno na fotkách vyzerajú lepšie, ale majú ešte pre mňa veľa nedostatkov, a ja sa potrebujem ešte zdokonaliť, a takú tašku by som ešte určite nezvládla :D ale každú pochvalu si veľmi veľmi cením a posúva ma dopredu :D Z.

      Odstrániť
  3. Zuzi, ďakujem aj za pochvalu topu a neda mi sa neopytat - sijes deku ? lebo si spominala, ze sa ides trapit so sikmym pruzkom ... no ja len, ze ja co som pisala o lemovani, myslela som vzor dookola hlavneho vzoru - už ho vlastne vidis na tope, nie lemovanie sendviča - to musim tiez nakoniec klasicky ... ale ak ides lemovat len rovne hrany (klasicky obdlznik - obrus, deka, hocico), netreba ti strihat sikmy pruzok, strihaj normalne vodorovne pruzky, pozosivaj a len zazehli ako sikme pruzky ... vyslovene sikme strihanie je nutne,ak budes lemovat obluky ... tak len aby si sa netrapila zbytocne naviac, kde netreba :)

    OdpovedaťOdstrániť