12. júla 2012

Balicek od Nenauli :D

Pred časom som na želanie uháčkovala biele šatičky pre barbie Lenke.



Šatičky som háčkovala z priadze catania. Vzorom mi boli šatičky, ktoré som háčkovala tonnerke Jacqueline. Lenuške sa veľmi páčili, a tak som sa jej ponúkla, že jej uháčkujem. Pridala som k tomu ešte aj klobúčik. Na oplátku som ju požiadala o ušitie krásnych úpletových šatičiek, ktoré šila ona svojim bábikám. Šatičky k nám pred pár dňami došli, a nebolo to všetko. Lenuška poslala mojim dievčatkám aj pár prekvapení. Veľmi sa potešili a Natálka sa teraz len s tým hraje :D - ĎAKUJEME LENUŠKA... :D

Balíček plný prekvapení...



stan pre barbie, hrebenček
so super ohniskom a marshmallovkami na opekanie

dierované legínky
a nakoniec krásne ružové úpletové šatičky, s úžastným opaskom a ružovými sandálkami

a tu už Natálka sa chytila úpravy vlasov s novým hrebenčekom... pri toľkom množstve bábik vyhrala tieto šatičky práve táto :D Aj opekala na ohníčku... :D
Ešte raz veľmi pekne ďakujeme Leni...

Zatiaľ sa mi podarilo urobiť len zopár fotočiek, čas nejako nedovolí teraz...

3 komentáre:

  1. Jee malá aká zlatá :)
    Zamáličko, ja sa teším zase háčkovaným šatičkám od teba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D ona im strasne rada cese vlasky, preto su take pokvakane a neviem ako ich dat do poriadku, nevies nejaky figel?

    kedykolvek budes este nejake saticky chciet, len sa ozvi - rada uhackujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzka, preliať vriacou vodou a potom kondicioner :)

      Odstrániť