27. júla 2012

Môj prvý blok na spoločný quilt...

Včera som si prečítala Katuskin blog, kde všetkých pozýva na Quilt festival a tak som sa rozhodla, že ušijem svoj prvý BLOK a pošlem. Trochu som sa toho bála, lebo téma je "kruh", ale s Katkinou pomocou som sa do toho pustila. Na moje počudovanie som to mala ušité ani nie za hodinku. Išlo mi to veľmi rýchlo (žeby to bolo mojím novým pomocníkom :D)...

Inšpirovala som sa Katkiným postupom a vymyslela som svoj prvý quiltík. Chystám sa ho čo najskôr poslať, aby bol do požadovaného termínu v Japonsku, a veľmi sa tesím potom, či ho niekde uvidím :D

Ďakujem Kati za povzbudenie :D

a tu je už konečne môj výsledok:




dúfam že bude dobrý...

                                                                                                                                                              Z.

2 komentáre:

  1. Jeej, Zuzi, aké prekvapenie! :) Si šikulka, preto ti to šlo tak rýchlo :) Vidíš, ako dobre si to vymyslela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Kati... ono som to chcela trošinku ináč, ale to ešte sa musím doučiť to rátanie, aby mi to vyšlo presne ako som mala predstavu, ale v podstate som spokojná :D

      Odstrániť