20. júla 2012

Môj nový pomocník a prvé pokusy na ňom...

Nejako zrazu, ked moja kamarátka Lenka dostala na narodeniny nový šijací stroj, vo mne skrsla myšlienka, že aj ja CHCEM... :D

No vybrala som peniažky a pustila som do hľadanie toho pravého pre mňa :D (manžela už mám...). Tri, či štyri dni som visela na internete, kým som ho nenašla, môjho vysnívaného, môjho srdca šampióna - šijací stroj BROTHER NV 350...

Tak som si ho objednala, a čakala som nedočkavo ako malé dieťa. A dočkala som sa... Stroj ma prekvapil nielen výzorom, ale hlavne všetkými fuknciami. Popisy som čítala kdekade na internete, tak som v podstate vedela čo ma asi čaká, ale napriek tomu ma nesmierne prekvapil. Všetky funkcie čo má, sú pre mňa neuveriteľným luxusom pri šití a už nechcem nijaký iný :D...

Nebudem tu vypisovať všetky funkcie, ale kto by mal záujem, nejaké nájde tu:
http://www.sijacie-stroje-patchwork.sk/brother-nv-350

a samozrejme na mnoho iných stránkach, ale ja som si zaobstarala na tejto, tak urobím tejto reklamku...

A teraz pár fotočiek, aby ste mali aj vy predstavu o tom, ako vyzerá:

tu je vo svojej plnej kráse

pod krytom má schované nitky a navliekanie vrchnej nitky



detail na ľavú stranu - zakladanie spodnej nitky som nevidela nikde jednoduchšie


základné príslušenstvo - niekoľko pätiek a iných potrebných drobnôstok
detail pravej strany - elektronický display a samé tlačítka

Samozrejme ešte nemám všetko vyskúšané, ale to čo som s ním ušila, bolo veľmi jednoduché... Ja som začiatočník, a funkcie ako navliekanie vrchnej nitky, spodnej nitky sú veľmi jednoduché. Nepotrebujem ihlou vyťahovať spodnú nitku na povrch, nemusím riešiť odstrihovanie nitiek po došití, má to automatický odstrih nite, niečo úžastné. Programy si volím jednoducho stlačením čísiel. Viem si nastaviť rýchlosť šitia a kadečo...

No jednoducho najlepší šijací stroj asi na svete :D

A teraz vám ukážem môj dnešný výtvor pre ktorý ma inšpirovala Sovička, a aj napriek jednej zmene sa mi to celkom podarilo. Už sa mi krásne šilo... :D som si vychutnala... Ďalší výtvor je v procese výroby, ale ten predstavím až po úplnom dokončení - je to deka - prehoz na posteľ pre moje dievčence...

a tu je košík na háčkovanie





Látky na košíček som kúpila u Katušky...

tak čo poviete? aj šiť sa asi konečne naučím :D

Z.

11 komentárov:

  1. Vyzerá perfektne, držím palce pri skúšaní a nech sa ti darí :)
    Košíček je krásny a dokonca stroj vyšíva? Paráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem, ano stroj vysiva, ale nie obrazky, len vselijake ozdobne stehy a pismenka ma trojake :D tak hadam uz sa mi tu bude super sit :D

      Odstrániť
  2. Zuzi, všetko vyzerá super! Aj stroj, aj košíček! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Kati, no je to jedna báseň s takým strojom šiť :D

      Odstrániť
  3. Zuzka, rada sa inšpiruj .... teší ma , že sa Ti môj vankúšik páči.

    Prajem veľa krásnych výtvorov na tátošovi, taštička je super ...

    Gabika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Gabika, velmi casto chodievam pozerat tvoj blog, a som vzdy v uzase co vsetko sa dokazes, mne sa toho treba este vela ucit :D

      Odstrániť
  4. Super Zuzi, aj ja musim vymysliet nieco na hackovanie, Brian furt hundre na moje vlny hehe :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ivi dakujem, no ked prides ti dam postup, alebo ti poslem link, asi aj mam v clanku link, je to jednoduche a ak chces, tu vystuz ti dam ak dojdes, mam jej vela, tak kusok mi urcite chybat nebude :D

      Odstrániť
  5. Zuziiiiii, ten tvoj stroj vyzera uuuzasne a ked si raz budem kupovat novy (snad nie o 10rokov :o) tak urcite sa budem obzerat za znackou Brother :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi, ja som naozaj spokojna, mne uplne vyhovuje vo vsetkom, a nie je sice velmi predavana znacka, boja sa jej, ale ja by som nemenila... ale vraj su dobre aj JANOME... ale mne sa tento pacil aj dizajnovo :D bol drahsi, ale nelutujem ani cent :D tak sa budem tesit potom na ten tvoj :D oplati sa investovat...

      Odstrániť