27. júla 2012

Výbavička pre Martinka...

Zhruba pred mesiacom sa nášmu kamarátovi a jeho manželke narodil synček Martinko. Onedlho ho pôjdeme pozrieť, a ja som vymýšľala, čo by som mu pekné urobila, keďže sa teraz venujem toľkým záľubám, a nakoniec som uháčkovala dvoje čiapočky a ušila som jednoduchú deku.

Prvá čiapočka by mala byť už na jeseň, poprípade na začiatok zimy, alebo ak maminka pridá ešte nejakú tenšiu pod ňu, tak ja na zimu, až bude ešte dobrá...

je z biobavlny, takej  hrubšej, od vyrobcu Lana grossa - biolana, a biela vlna je soft merino :D
Druhá čiapočka je už na jar, alebo leto, dúfam, že som trafila veľkosť, a že ju aspoň kúsok ponosí... Je háčkovaná z bavlnenej priadze Camilla, a sanžila som sa aj zo znakom adidas, ktorý mám z internetu...


a posledný darček, ktorý som ušila za včerajší večer do neskorých nočných hodín, ale aj tak som bola prekvapená, ako rýchlo mi to išlo, a aj napriek m alinkým nedostatkom, dúfam že maminka aj tatik aj nakoniec aj Martinko budú spokojní a poteším ich aspoň trošku... Deka je šitá patchworkovou metódou, ale nie je prešívaná, iba lem som prešila. Takýto lem som robila prvý krát, a dal mi vcelku dosť zabrať, a nie je úplne dokonalý aký by som chcela, ale ešte sa musím zdokonaľovať... Ale cvikom a šitím sa to snáď podarí :D ...




Nápad na deku vznikol preto, že sa mi zvýšil bavlnený vatelín, ktorý som použila na podložku do kočiarika a nevedela som najprv čo s tým, lebo sa zvýšil rozmer 60cm x 70cm. A tak zase na základe mojej nekonečnej inšpirácie od Katušky, som dostala nápad na deku. Je taká menšia, akurát do kočiarika, alebo na zakrytie malého bábenka... Tak hádam bude mať využitie a majiteľ bude spokojný. Látky na túto deku som mala už dávno a všetky sú od Katušky. Ja som sa do tých látok proste zamilovala :D

A ešte jedna fotočka celého darčeku...

                                                                                                                                                               Z.

4 komentáre:

  1. Tá prvá čiapočka je krásna s uškami, dečka sa ti podarila a látky sú naozaj krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Leni, do tych latok som zamilovana :D chi :D

      Odstrániť
  2. Zuzi, až teraz som objavila tento príspevok. Deka je krásna! Ty vždy skombinuješ látky, ktoré by mi ani nenapadlo a vyzerá to super. A neboj, chybičky vychytáš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Katka za pochvalu :D velmi potesila... No ja som kombinovala podla toho, ake latky som mala este doma, tak som sa nejako snazila to dat, a vypalilo to celkom fajn si myslim :D Hlavne ze potesila novopecenych rodicov a bude mat vyuzitie :D - a chybicky sa vychytaju casom, ale aspon ju ma originalnu a jedninecnu :D Z.

      Odstrániť