13. decembra 2012

...na želanie...

Pred časom ma moja dobrá kamarátka požiadala o láskavosť - zatúžila po podložkách pod taniere. Tak sme spoločne niekoľkokrát zasadli za internet, aby si vybrala tie správne látky podľa jej chuti a po vzájomnej spolupráci a kombinovania látok vzniklo toto:




a ešte toto:



podhrnčkovníčky... :D

a ešte si želala pre svoju dcérku posteľ pre barbie, ktorú urobil kamarátkin manžel a ja som doriešila matrac a obliečky:




a už keď som bola rozbehnutá, tak som dokončila ešte maličké vianočné darčeky pre mládež:








obaly na malé slúchadlá k mobilu...

Nie sú dokonalé, pretože aj keď som niekde čítala presný návod, nevedela som ho nájsť a tak som improvizovala, nie sú to presné kruhy, ale aspoň je každý originál a v podstate iný. Šlo to celkom pekne rýchlo... :D

                       dúfam, že všetky darčeky potešia svojich budúcich majiteľov :D

                                                                                                                                               Z.

6 komentárov:

  1. Zuzi, paráda! Obdivujem, koľko toho pri dievčatách stíhaš. Aj to, ako všetko krásne vyzerá, samozrejme :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katuska dakujem moja velmi pekne - chi to som vcera stihala ked bol drahy doma a mal na starosti Nellinku, a Natalku som mala nastastie v skolke - inac by som to nestihla tak rychlo, aj to som mala uz predpripravene nieco... musim uz vyuzivat manzelika lebo inac sa to neda... uz mi nechcu dovolit dievcence :D

      Odstrániť
  2. zuzi vsetko je naaaadherneee - kamoska je isto vytesena, ze ma take krasne prestieranie, postielka je super a tie minipuzdierka su rozkosne :), nadherne drobosti, co tak potesia dusicku !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jaj Martuska, dakujem - a mna tak uprimne tesia vsetky mile slova a posuva ma to dopredu... este ze vas dievcence mam :D

      Odstrániť
  3. Ahoj!teda to prestieranie nema chybu,krasne zladene latky,tie puzdierka a postielka su na ziedenie,určite potešia.prajem krasny večer ada

    OdpovedaťOdstrániť