26. decembra 2012

...VIANOCE...

...sviatky plné pokoja a lásky... a veľa veľa ničnerobenia...

Dnešný príspevok bude len o ozdobách, ktoré som robila, a nových prírastkoch medzi bábikami a nových oblečkoch od Moniky. Len  v skratke... Nechce sa mi vôbec nič robiť, len leňoším, a ani písať sa mi dnes nechce... sviňucha nádcha si ma našla...

vyšívané ozdôbky ešte z čias výšky - cca rok 2003

filcové ozdôbky robené od septembra - narýchlo a z malým množstvom dutého vlákna na vyplnenie - neodhadla som a viac som už nestíhala dokúpiť - dokončila som to tesne pred vianocami












ozdôbky z filcu nie sú úplne dokonalé, nie som s nimi maximálne spokojná, ale crash testy vydržali :D - naše dve dcérky...


Náš vianočný stromček bol toho roku len taký jednoduchý - a to hlavne z dôvodu, že sme neboli cez sviatky doma, ale u mojich rodičov a chcela som dievčatám urobiť radosť :D

prírastky:

moxie girls - v oblečku od Moniky

s koníkom na baterky a originál oblečkom
rapunzel (dakujem Leni za typ)


nové oblečko pre moju tonnerku a aj náušnice - oblečko od Moniky


najúžastnejšie a najchutnejšie perníčky aké som kedy jedla od mojej naj... kamošky Denisky


môj prvý pokus o čiapku v peruánskom štýle pre brata... ďalšie tri ma ešte čakajú...


... tak zatiaľ...

                                                                                                                 Z.

6 komentárov:

  1. Zuzi, ani sa nečudujem, že sa ti teraz nechce nič robiť, keď si toho pred Vianocami toľko stihla! Ozdôbky sú super, dievčatá z nich určite mali radosť. Odkiaľ si mala tie zlaté rámčeky na ozdoby? Vyzerá to veľmi pekne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem Kati. Ramceky som kupila este kedysi vtedy v jednom obchodiku v Presove, vtedy nejaky casopis o tom bol, som zbierala na vysivanie a len v PO to predavali v takom speci obchodiku na vysivanie... :D

      Odstrániť
  2. Paráda :)
    Tá pani Monika má niektoré vecičky super, asi sa jej opýtam či mi také ušije :)
    Rapunzel je u vás? :) Ozdobky sú zlaté, dobrý nápad :)
    Čiapka nemá chybu, krásne háčkuješ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni - ona ma uz vela predanych a niektora su fakt super a perfektne prepracovane. Ja som neodolala a aj kvoli strihom :D a dakujem :D

      rapunzel je u nas uz od novembra - od Natalkinych narodenin - ale nebolo kedy ju nafotit aspon takto... je uzastna...

      a dakujem za pochvalu...

      Odstrániť
  3. Zuzka, vsetko je nadherne, a ani sa necudujem, ze sa ti nic nechce, lebo po takych drobotinkach aj ja vzdy dlhsie relaxujem :) Ono sa zda, ze male, pojde lahsie, ale vacsinou je to len vacsia piplacka ... ale isto ste aj vdaka tvojej piplacke mali krajsi stromcek, plnsie bruska a veselsie usmevy :) Veseleho Silvestra zelam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martuska dakujem - aj ja napodobne :D my ho asi prespime chi chi :D ako sa poznam :D

      Odstrániť