17. januára 2013

len tak...

Tento príspevok je len tak... Doplnila som pár fotočiek v záložke BARBIE - bábiky, ktoré k nám pribudli za rok 2012 a nefotila som ich hneď ale len naraz a aj to nie vo svojich originál šatičkách. Taktiež som pridala pár fotočiek v záložke TONNER, kde som našila nové oblečky, ktoré predstavím aj tu...

pletené šatičky


spodné prádielko s elastickej čipky




kožené nohavice a roláčik z úpletu




zatiaľ toľko...

4 komentáre:

  1. jaké drobotinky .. to by som mala problém aj chytitť správne do ruky .... ale to spodné prádslo je absolútne dokonalé, luxuxs ... už len takú postavu mať a dám si šiť u Teba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martuska dakujem - to spodne je dokonca site len v rukach, lepsie sa mi detaily riesia v rukach ako na stroji, ale su macherky, co aj na stroji poriesia - ja mam este k nim daleko :D a ta postava - ja si ju kompenzujem aspon takto :D chi :D

      Odstrániť
  2. Zuzi, ja pri tychto fotkach vyvalujem oci,tak toto chce nenormalnu trpezlivost usit nieco tak male a tak krasne. Uprimne obdivujem, na toto ja vobec nie som - vymysliet a usit oblecenie pre postavicku, to je velka neznama. To spodne pradelko je uzasne, no ten rolak s kozenymi nohavicami, to je uplna pecka!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chi dakujem :D ale vsetko je podla inspiracie z netu a niektore strihy mam kupene cez ebay, lebo strihy velmi neviem robit a spodne pradlo mam jedno kupene z ebay a podla neho som urobila strih, toto mi este celkom slo, ale nohavice a tricko a ostatne ee... pomaham si cim mozem :D a vela sa inspirujem - nie je to celkom moj napad :D

      Odstrániť