18. februára 2013

...ebay...

Na začiatku tohto roka som prepadla nakupovaniu cez ebay - ešte že mi majú vrátiť daň, keďže som stále na rodičovskom príspevku. Tak som nakúpila pár drobností a jednu veľkú drobnosť... Okrem nejakých strihov na tonnerku, gombíkov, gumičiek a stužiek a elastických čipiek prišiel rad aj na bábiky.

Jednou je malé bábätko - od Ashton Drake - "cute as a button" - dlho som po nej zazerala a teraz sa naskytla vynikajúca šanca za relatívne lacný peniaz - neodolala som...









už je okupkané, navoňané, a zabalené v dečke... príde rad aj na iné fotočky... časom :D

Keďže som očakávala príchod novej bábiky, aby naša tonnerka Jacqueline nebola sama, skúsila som urobiť dvojgaučik - inšpirovala som sa na blogu marimoda - a hoci nie je tak dokonaly ako jej, ale v podstate som spokojna, lebo ostane na hranie mojim dcérkam a ja urobím ešte jeden...

vyrobený je z tvrdeného polystyrénu, a dorobené molitanové matrace a operadlo a boky sú ešte potiahnuté vatelinom asi 1cm hrubým

spodok podšitý koýenkou a prilepené drevené korálky veľké 3 cm - tiež z ebay



čvšetko samostatne obtiahnuté látkou a nakoniec jednotlivé diely prišité k sebe ručne





aj pre barbie

tu musím podotknúť, že tonnerkina hlávka šla na dovlasenie k Lenuške - uvidíme či to vôbec pôjde, lebo má strašne tvrdú hlavu... - a už zo zabaleným bábom




a do tretice môjho dnešného ultra dlhého príspevku, už spomínaná nová bábika...

Perfect Layout Freja Mossimo - FR16 Dressed Doll - Limited Edition 350 Dolls

prišla mi nahá...





zatiaľ iba toľko, viac nabudúce... som z nej úplne unesená a neľutujem ani cent - tiež bola za lacnejšie, akoby som musela kupovať úplne novú a oblečenú - a šatičky jej nejaké ušijem časom, zatiaľ jej celkom pekne sadnú šatičky od Jacqueline... väčšina :D akurát s topánočkami bude trošku problém, lebo tonnerkine sú jej trochu dlhé, ale poriešim aj to časom a snáď sa pustím aj do vlastnej výroby topánok... už špekulujem ako :D

táto Freja je dokonalá... úplne...

8 komentárov:

  1. Freja je krásna, tá maľba sa mi páči ešte viac u teba ako na promofotkách. Som zvedavá aké má vlásky.
    Gauč je pekný, ja som to tiež tak nejak montovala keď som šila svojim :)
    Bábatko je zlaté, chúďa tonnerka :) už aby tie vlasy dorazili :) nech to poskúšam doplniť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni som z nej taka unesena, ma uplne iny material na telicku, je proste super. Na vlasky si nechavam cas, ked budem sama z Nellkou, lebo mame teraz prazdninky a Natalka by vsetko chcela packat :D

      Tonnerka si rada pocka na hlavenku, len aby sa to dalo aspon dovlasit kusok :D

      Odstrániť
  2. Zuzi, ja sa nebudem vyjadrovať k bábikám :D ale gauč je úplne nádherný! Ešte chvíľu a môžeš vyrábať aj normálny veľký nábytok. Potom si objednávam sedačku do obývačky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katuska si zlata chi :D no premyslam nad nejakych patchworkovym co sa Tebe tak velmi pacia :D chi :D

      Odstrániť
  3. mne sa neskutočne páči to bábätko, tvrárička ako živá ... len pomojkať :) nádherné !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ved presne - ta Ashton robi true real dolls - aj ako novorodencov - zo silikonu a vyzeraju totalne ako deticky zive... aj na tu sa chystam casom :D len musia dievcence este podrast :D

      Odstrániť
  4. Zuzi, keby som mala dievčatká, určite by som bola tiež zaťažená na bábiky. Už sa teším keď uvidím všetko naživo :o)

    OdpovedaťOdstrániť