4. februára 2013

...konečne pre tonnerku...

Konečne som sa po dlhšom čase dostala k blogu a šitiu pre tonnerku. Nie je to výčitka, len konštatujem - venovala som sa čiapočkám na objednávku...

Niektoré oblečka som šila skôr, len som nemala čas ich dať na blog, niektoré pribudli tak nejako medzi čiapočkami, keď som si potrebovala oddýchnuť. Väčšina je šitá v rukách, nechcelo sa mi vyťahovať stroj, keď som mala aj čiapočky rozrobené...

prikladám len fotočky... nebudem komentovať...

















































za kvalitu fotiek sa ospravedlňujem...

                                                                                                                                     Z.

8 komentárov:

  1. prekrásne ... a tie nádherné rovné švy, to keby si nepovedala, ani ma nenapadne, že ručne ... a s čiapočkami sa nepochváliš???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martuska - akurat kozene gate a rolacik su strojom, ale zbytok vsetko rucne... uz mam az dopichane prsty... a dakujem :D

      ciapocky musim tiez tu dohodit uz obrazky... uz som tu dlho nedavala... :D

      Odstrániť
  2. perfektne...teda to by som nedokazala...a ešte aj skoro všetko ručne šite,klobuk dole!tešim sa aj na čiapočky..maj sa krasne ada

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi, teda to oblecenie je fakt genialne, nechapem ako si robis tie strihy, je to neskutocne. Vsetky outfity su perfektne, no uplne som spadla na zadok z tej sportovej bundicky s kapucnou, taku by som brala aj pre seba :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzanka - dakujem :D strihy mam nakupene z ebay - z USA od jednej baby a potom ich len prisposobujem - strihy neviem robit - to by som asi nezvladla totalne sama nove strihy, uz upravit to ano... :D na ten posledny model som obzvlast hrda - konecne som sa pri nom neponahlala a snazila som sa pomaly a premysliet poriadne... niektore mam site horucou ihlou...

      Odstrániť
  4. Zuzka prvý outfit a ten športový sú také parádne :) ten roláčik by som brala pre seba :D
    šikulka, kopec nových oblečkov a tie ponožky :):):)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenuska - ten prvy som dnes predala na ebay - prvy predaj - sa tesim jak mala :D a posledny je naj zatial pre mna - velmi pekne dakujem :D

      Odstrániť
    2. Jááj gratulujem, nech sa darí, krásne sú tie vecičky, určite budeš mať odbyt :)

      Odstrániť