26. marca 2013

...trošku z mojej poslednej tvorby...

... niečo háčkované, niečo ušité...

bavlnená čiapočka pre malého Adamka na leto

nočná košieľka pre barbie

jarná šatôčka

3 ks nočné košieľky na želanie

ďalšie taštičky do škôlky



a ešte jedna čiapočka na jar bavlnená na želanie


tak nemám veľa chuti sa vypisovať dnes... myslím že stačia obrázky... a hor sa do ďalšej práce

                                                                                                                                      Z.

2 komentáre:

  1. Zuzi tá šatka je úžasná, to je v detskej veľkosti? Skúšam háčkovať, a dačo sa aj zadarilo, ale len malinké vecičky. Škoda že som nestihla nafotiť keď bolo slniečko.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem Leni, ano satka je detska, pre dospeleho by sa hodila asi raz tak velka :D aby sa pekne nariasila... No si sikulka teda, to sa tesim na vytvoriky... Ja som tiez zacinala najprv pre babiky, a az neskor som sa pustila do ciapociek a postupne... sikulka :D

      Odstrániť