8. marca 2013

... a zase Freja...

... pár nových ušitých kúskov...

tričko mám už ušité dávnejšie, avšak hodilo sa mi k rifliam - rifličky z rifloviny tu

rifličky mám podľa nového strihu od Judy (cez ebay) - a majú zapínanie vpredu, pôvodný strih je na originál rifle, s vreckami, aj vzadu, a vzadu je aj prestrih, ale tieto som urobila úplne jednoduché

Pridať popis

Pridať popis

zapínanie na baby cvok


topánočky nasmiu chýbať - ebay (pre tonner tyler)


nočná košieľka - na tonnerke Jacqueline - je bez hlávky (tá je na kozmetickej úprave vláskov)


nočná košieľka na Freji


väčšinou jej všetko sadne od tonnerky, až na maličkosť, že má dlhšie nohy, tak nohavice od tonnerky sú jej krátke :D




ďalšia nočná košieľka saténová

ďalšie topánočky ebay





tieto šatičky mám už dávnejšie, neviem či som ich už tu dávala, ale ak áno, určite nie na Freji - a tiež nové topánočky






dôkaz, že nohavice šité na FR 16 krásne sedia aj tonnerke s telom antoinette - akurát tejto sú dlhšie, ale to nevadí :D





Niečo poputuje asi na predaj :D  - sashe (natanelly) alebo ebay

                                                                                                                               Z.

7 komentárov:

  1. kočka, pekne sa jej rozrastá šatník :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pomalicky, a hlavne topanocky - 5 kuskov som jej kupila - uz ich mam pozehnane... chi som na ne zatazena - kedze si take nemozem dovolit ja nosit, lebo nemam na to, a strasne sa mi pacia, tak aspon babikam chi :D

      Odstrániť
  2. Krásne nové veci má, a tie topánky, tie posledné aké vysoké. Freja sa teda má u teba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pár kúskov sa chystám aj vyrobiť, ale musím prísť na fintu, ako si urobím presne také super podrážky, ako sú napríklad na tých červených :D špekulujem že ako :D

      Odstrániť
  3. Ja jednoducho nemám slov :-) som na tvojom blogu prvý krát a len ústa otváram :-) si veľmi šikovná!
    Peknú nedeľu prajem

    Zdenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdenuska velmi pekne Ti dakujem - velmi ma to potesilo :D aj ked to urcite nie je dokonale ako by som chcela, ale snad raz to bude chi :D dakujem este raz :D

      Odstrániť