1. marca 2012

Začínam s blogom...

Vitajte na mojom blogu venovanom bábikám BARBIE, MOXIE, TONNER a tvoreniu na ne...

Bábiky BARBIE ma znova zaujali, keď sme kúpili prvú bábiku staršej dcérke. Postupne ich k nám pribudlo celkom dosť a taktiež aj MOXIE a očakávame aj prírastok bábiky TONNER.

Budem sa tu prezentovať svojimi výtvormi šitými ale aj háčkovanými. Dúfam, že sa vám tu bude páčiť a sem tam mi napíšete aj svoj názor na moje výtvory.

Oblečky, ktoré sú šité  na barbie sú podľa strihov z internetu. Stránky nájdete v odkazoch. Oblečky na moxie sú už moje, buď som ich vytvorila zväčšením niektorých od barbie, alebo som si urobila sama strih. Oblečky na tonner sú zatiaľ z internetu alebo z ebay. Strihy, ktoré sama vymyslím, postupne dám na blog k dispozícii. Háčkované oblečky sú všetko vlastnej výroby a podľa vlastného nápadu. Avšak môžte sa inšpirovať.

Zo začiatku som všetky oblečky šila ručne, až do Vianoc 2011, kde som si našla pod stromčekom malinký šijací stroj. No na šijacom stroji sa ešte len učím, preto tie veci nie sú dokonalé, ale zlepším sa. Myslím, že priamo na oblečkách na fotočkách vidno, ktoré boli šité ručne, a ktoré už na stroji. Tých na stroji je porovnateľne menej.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára