19. marca 2012

prvá háčkovaná čiapočka

Po háčkovaných šatičkách pre bábiky som sa konečne odhodlala uháčkovať aj nejaké čiapočky. Sú zatiaľ veľmi jednoduché, žiadne extra ozdoby alebo vzory, ale také jednoduché sú podľa mňa najlepšie. Nemám rada nejako veľmi prečačkané.

Prvú čiapočku som uháčkovala pre 10.mesačnú dcérku, podľa návodu na internete, presne som odmerala obvod hlavičky a vypočítala priemer, ale keďže som háčkovala z vlny zo 100% bavlny (camilla), tak sa čiapočka trocha poddala, a bola jej trošku voľná. Nie je to nič tragické, ale keďže sa kočíkujeme, tak pri otáčaní hlavičky sa jej otáčala aj čiapočka, tak som ju podšila bavlnenou luxusnou látkou (zo stránky modernpatchwork), a nakoniec som jej dorobila aj väčšie krytie ušiek a šnúrku, lebo ja tak sa jej otáčala.

Nechcem sa chváliť, ale myslím, že sa mi celkom pekne podarila :D

pôvodná čiapočka s kvetinkou



podšitá


s dorobenými ušnicami a šnúrkami



Dcérke krásne sedí, pridám aj fotočku a som na seba hrdá :D

Uháčkovala som aj ďalšie dve čiapočky, sú v sekcii "háčkované čiapočky" a pracujem na čiapke pre manžela k meninám - sám si zažiadal :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára