5. marca 2012

Háčkovaný svetrík, rifličky a tričko pre barbie

Pokúsila som sa uháčkovať sveter. Je zošívaný na bokoch, ale rukávy som priamo háčkovala na otvore. Sú trochu širšie, ale je to prvý pokus a hádam ďalšie dopadnú lepšie. K tomu sa pokúsila ešte o čiapku, ale keďže som ju háčkovala z dvojitej bavlnky, nie je taká poddajná ako by som chcela. Ale pasuje bábike. Rozhodla som aj o ušitie rifličiek a trička, aby sme to mali ako kompletík. Rifličky sú len jednoduché, bez vreciek, vzadu na patentku, a tričko je tiež len také jednoduché, bez obšitých rukávov a goliera, lebo sa materiál nestrambe, tak som to nechala len tak. Látka je elastická bavlna. No zhodnoťte sami, či sa mi to aspoň trošinku vydarilo :D

svetrík s čiapkou, zapínanie na gombíky klasicky s dierkami


rifličky a tričko


fotila som aj s bleskom aj bez, fotografa nie som bohvieaká, ale možno sa raz zlepším :D



trošku rozmazané, ale zatiaľ nemám iné...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára