2. augusta 2013

Strasne nevydarene puzdro na tablet...

Mala som v plane usit si obal na tablet podla jednej inspiracie zo sashe. No myslela som si, ze to hravo zvladnem, ale opak bola pravda a takto skaredo som este asi nic neusila. Totizto napad by aj bol fajn, keby som vedela ako sa prisiva takyto zips aj vnutro... keby bola taka krasna latka, tak asi by som ho vyhodila, ale zatial ho budem uzivat. Snad najdem niekde na to postup, ale tak som znervoznela pri tom, ze  som musela stroj vypnut a ist sa odreagovat...

11 komentárov:

  1. nabuduce bude lepsie, neboj Zuzi :) ja sa chystam v auguste alebo az na jesen tiez mna obal na tablet - tento podla Barborky : http://bar-borka.blogspot.sk/2013/03/navod-na-obal-na-tablet-i-tablet-i-pad.html ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martuska pozerala som na ten navodik, len ja pevny obal mam original, a chcela som nieco este naviac nieco makke na prenos, aj zaroven ako malu tasticku na mobil a kluce. Ten Barborkin je uzastny, aj tie vyplne uz mam doma, len ja som taka trobka, chcem vzdy nieco nove skusit a bez nvodu, ale neva chi aspon budu mat dievcence potom na nieco...

      Odstrániť
  2. Náhodou jsi dobrá, že ses pustila do zipu přes roh, tomu se vyhýbám jak čert kříži:-))) Vždycky se mi zip zasekne když to nejmíň potřebuju:-D No já bych ho ušila jako maxi obal na mobil, na suchý zip:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajka no asi aj ja sa mu budem teraz chvilku vyhybat kym najdem nejaky navod chi

      Odstrániť
  3. Zuzi, nato, že si to šila bez návodu si to zvládla fajn, ja by som sa bez návodu ani nepustila do šitia takej zložitej veci, lebo by som skončila s nervami v koncoch a inak vôbec sa ti nečudujem, že si naštvaná. Inak ja keď som šila prvý krát rámikovú peňaženku, ušila som si ju skúšobne z nepotrebnej látky, lebo som sa bála, či sa mi vydarí a mne je tých krásnych dizajnových látok tak ľúto, že nevyhodím ani štvorcentimetrový kúsok :o)
    Myslela som, že budeš šiť ten podľa Barborky, ale asi ťa chytila múza ušiť niečo iné, že? Nevešaj hlavu, možno sú na ňom chybičky krásy, ale určite ti poslúži kým sa pustíš do iného.
    PS: skús si návod na taký obal ako si chcela vygoogliť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzik ste zlate vsetky... no ved prave som sa tak tesila ze ho uz opravili, ze som sa zase ponahlala... neva... na omyloch sa ucim a ja ho pokorim nabuduce chi dakujem

      Odstrániť
  4. No moja, pridávam sa k babám! Na to, že si to šila prvýkrát a bez návodu, tak si to zvládla výborne. Ja by som ani nezačala a už vôbec nedokončila. Kým to zipsuje, tak ho využiješ a máš pravdu, keď si ušiješ lepšie, dievčatá sa z neho budú tešiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katuska dakujem, no som rada ze to ma relativny uspech, ale vidim to tak, ze mozno zatial ani nebudem sit dalsie, da sa to pouzivat a Zuzug zhodnotila, ze sak je normalne fajn chi :D tak zatial ine veci budem teraz a ked mi raz zvysi cas, tak to urobim nove :D

      Odstrániť
  5. Jaj zipsy, ja si ich ručne najprv prištepujem a až potom prišívam na stroji. Mňa čaká niekedy pred zimou dokončiť mikinky pre psíkov, tiež tam mám zipsy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni chi no hej, to je lepsie asi, no ja mam aj takuto pomocku: http://www.veselajehlicka.cz/stylefix,sikovne-pomucky.html - aj na zipsy pouzivam, len tu je najvacsi problem ten prechod od zipsu do latky potom, ten oblucik som akotak zvladla, ale kazdopadne dakujem za radu :D chi

      Odstrániť
    2. To je aká finta, nepoznám to. Ja špendlím a štepujem iba :)

      Odstrániť