1. augusta 2013

škôlkárske taštičky pokračujú...

Tentokrát si švagrinka požiadala ešte o jednu zvieratkovskú, pre neterku. Tak som ju trošku omašličkovala, aby bola pre dievčatko. No hoci sa mi zatiaľ veľmi nedarí predávať, ale verím, že môj čas príde a taštičky pôjdu na odbyt. A zbieratková látka sa mi už aj míňa a už asi len na dve taštičky bude... ale mám iné v rezerve :D tak taštičkománia pokračuje. Nejde mi to síce tak rýchlo ako by som chcela, detičky, vonku, varenie a všetko okolo, ale pomalšie ďalej zájdem, a ponáhľať sa nechcem, aby som mala peknú prácu a žiadne kiksy... Tak mi držte prosím palčeky...

A tu je spomínaná pre švagrinku: teda pre neterku Miriamku :D


zpredu je prišitá oranžová stužka s mašličkou, a oranžovým písmom vyšité by Natanelly



vzadu stužka nie je, ale vpravo je sivou nitkou aby to bolo také nenápadné vyšitý krokodílik



a zase oranžový zips na oživenie a vo vnútri sú sivé bodky na sivom podklade...



 a na fialovej taške som švagrinke spevnila uchá...

ďakujem za návštevu a milé komentáriky...

                                                                                  Zuzka

6 komentárov:

  1. Taška je překrásná, nádherné vzory, krásné zpracování! A palce držím! Hezkou neděli, L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. leni dakujem krasne, vsetky mile slova krasne padnu a posunu dopredu v tvoreni :D

      Odstrániť
  2. Aká pekná kombinácia látok, čo tam škôlkári, ja chcem takú :)

    OdpovedaťOdstrániť