29. júla 2013

...barbie výstava v Košiciach... a ďalšia taštička...

V sobotu sme boli s manželom a Natálkou v Košiciach na výstave barbie. Malú Nellinku sme nechali u babky na prázdniny :D. No neviem síce čo som čakala, ale bola som trošku sklamaná. Boli tam tri vytrínky, bábik síce veľa, ale nejako zaujímavo urobené mi to neprišlo, skôr len tak žeby bolo... Ale Natálka sa potešila, popozerala, za 15 minut sme mali hotovo a mohli sme sa ísť prejsť do mesta pozrieť hrajúcu a tancujúcu fontánu. Pár záberov:








a pár záberov z mesta:





a tu Natálku ošpliechala malá tryska pre fontánou, nečakala to a fľus do tváre :D až klobúk odletel :D

aspoň mala Natálka príjemné osvieženie lebo bolo riadne horúco

 a ešte pridám fotočku ďalšej taštičky do škôlky, tentokrát pre chlapcov :D





9 komentárov:

  1. Fakt taká slabá výstava? A ja že ste sa tam kochali celý deň. No osvieženie vo fontáne je vždy dobré a v týchto horúčavách duplom. Mali ste tam skočiť všetci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chi chi - no by bolo :D chi tulene vo fontane chi :D no malicka veru, ale aspon trosku sme sa potesili :D

      Odstrániť
  2. Zuzi, ani som nevedela, že sa chystáte na výstavu, aj keď bola slabá, aspoň ste si spravili výlet a určite vám bolo super.
    Táto posledná taštička je fantastickáááá!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Zuzi, ta latocka je uzastna a uz sa aj mina, uz len asi na dve mam, ale budu ine chi

      Odstrániť
  3. Taštička je skvělá! A na výstavu teda koukám:-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajka vystava v podstate nebola zla, bolo vela zaujimavych kuskov barbie, len ja som cakala nieco ine. A dakujem za pochvalu...

      Odstrániť
  4. Zuzka velmi pekne tašky si pošila!!!ani nestiham komentovat.osvieženie padlo malej určite dobre...pa ada

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Adi dakujem, chystam sa este viacero nasit na predaj, kym zacne skolsky rok, chi a vodicka bola riadne osviezujuca chi

      Odstrániť
  5. Ahoj chcem Ti len napisat,ze mas krasne deticky.Aj ja mam doma 3kocky a jedna z nich ta stredna je tiez taka pekna baculkata ako ta tvoja su zlate a krasne.Aj ja som sa tam chystala s detickami a s manzelom ale nedalo sa po financnej stranke zachvilu je tu skola a tam potrebujeme peniasky na nakup skolskych potrieb.Ja len nech si cakala hoci co od tej vystavy podla mna uz len to,ze si mohla stravyt den s rodinou ti vela mamiciek zavydi hlavne ti,ktory su na tom financne zle.Nehnevaj sa,ale dneska vecer sa potrebujem niekomu vyplakat lebo som strasne zufala.Pomalicky sa koncia prazdniny a ja som svoje kocky uz 4-roky po sebe nezobrala nikam ani len na jeden den a ked som zbadala tvoje krasne fotky tak mi prislo luto ale ja Vam to strasne prajem.Majte sa krasne a pozdrav tu starsiu dcerku a povedz jej,ze jednej tete sa velmi pacili jej fotky ze je velmi zlata a este by som jej do noveho skolskeho roka chcela popriat vela uspechov.

    OdpovedaťOdstrániť