19. júla 2013

tuning letnej tasky a nova taska

Letnú tašku pre kamošku Sonku - fialkovú som dostala na prerobenie, ale iba z toho dôvodu, že Sonka ju chcela otáčať a používať na obe strany. Tak som ju nejako dokončila, aj keď by sa takéto obojstranné tašky mali riešiť už priamo pri šití, ale aj takto je to celkom fajn, a hlavne, že majiteľka je spokojná a dokonca sa veľmi teším, že aj jej mamina je spokojná z tyrkysovou variantou...

tu je opravená...



Prvý krát som použila gombík na poťahovanie od Katušky, a hoci nie je úplne dokonalý, pekne sa mi tam hodil. Takže už je taška obojstranná.

Ďalej som sa pustila do tašky podľa Lisy Lamovej, ktorej knihu som si prednedávnom obstarala, a aj keď som ju nerobila hneď obojstrannú, ale iba jednostrannú, tak celkom fajn. Vonkajšia strana je od Art Gallery, Patricia Bravo - Poetica, v podstate farebná kombinácia ako predošlá letná taška, len ináč... Bola to celkom hračka. Avšak urobila som si niektoré veci po svojom, dno som poriadne zpevnila decovilom, a taška krásne sama stojí, a zapínanie je na patent, a vnútro je len obyčajná bavlna staroružová... Urobila som niekoľko jednoduchých vreciek do vnútra. Taška je pôvodne pre švagrinku, ale uvidíme či sa jej bude páčiť, a ak nie bude k mání :D










Táto je taká pevná a aj mäkká, lebo vonkajšia vrstva je podšitá s vatelinom, a vnútorná s ronolinom, či ako sa volá. Len neviem či som nemala uši nejako ešte spevniť, ale však tehli v nej nosiť určite nebude chi :D

No chystám sa na ďalšiu takú, ale už obojstrannú, bez nejakých vnútroných vreciek a z týchto látočiek...



Schválne som nenapísala ako budú látočky poskladané - uvidíte snáď po víkende. Šije sa to rýchlo, len uvidím ako budem na tom s časom :D

krásny víkendík                                                                      Zuzka

3 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Marti dakujem, je dost taka pufata, lebo som dala vatelin a nechcem zehlit, aby nesplasla... ono sice vyzera ze vnutro je kadejake, ale ked ju prevratim, tak je fajn, len som ho podsila pevnejsim ronarom ci ako sa to vola a je take tvrdsie ako som povodne chcela, ale je aspon pevna...

      Odstrániť