11. júla 2013

... male zmeny...

Uz dlhsie som premyslala nad malou upravou blogu. Ked som luskala ine blogy sikovnych zienok, tak sa mi niektore veci pacili a tak som sa rozhodla, ze aj si ich na mojom blogu musim spojazdnit. Dnes som sa s tym trosku natrapila, kym som na to prisla, ale mam niekolko malych zmien. V pravom stlpci mam konecne zoznam kategórií, podľa ktorým sa budete lepšie orientovať a lepšie nájdete čo to k danej téme. Doteraz keď som sama niečo hľadala, tak som musela lúskať všetky články v archíve. No akurat pozeram, ze som zacala krasne pisat bez interpunkcnych znamienok, par slov mam spisovne a znova pisem ako mail. No uz to necham tak, a nebudem to cele prepisovat. Vsak sa chapeme no nie? Takze to je prva zmena, druha zmena je, ze som vyhodila vsetky zalozky co som mala doteraz - barbie, oblecky a podobne kadeco, a postupne to sem znova nahadzem formou clankov, zatial dam len linky, kde sa to da zatial pozriet. A este jedna mala zmena, ze podla klucoveho slova si viete vyhladat co Vas zaujima, ale toto neviem ako bude fungovat, este nemam odskusane...

Takze casom popridavam aj clanky o veciach co som robila za posledne dva roky, ale zatial si ich mozete pozriet na mojej FB stranke TU, tyka sa to hlavne hackovanych a pletenych ciapociek, obleckov na barbie a tonner a podobne.

Povodne, ked som tento blog zakladala, som myslela, ze sa bude tykat jedine babik barbie a tonner, na ktore som zacala sit oblecka pre svoje slecny, ale osud to zariadil inac, a okrem uzastnych zienok, ktore sa venuju krasnemu konicku - zberatelstvu babik som sa nahodou dostala na uzastnu Katkinu stranku, kde som sa okamzite zamilovala... do latok samozrejme a zacala som sa venovat aj sitiu na sijacom stroji (dovtedy som sila babikam len rucne) a taktiez aj k hackovaniu. No pomerne vela konickov na jedneho cloveka za tak kratky cas, ale vsetko ma riadne chytilo, a teraz mam striedave obdobia, kedy sa venujem raz sitiu a potom hackovaniu, alebo aj naraz a castym brazdenim blogov som zistila, ze chvalabohu nie som jedina - chi - co ma nesmierne tesi...

Este vsak zmeny nie su na konci, ale dalsie pridu postupne, lebo vzdy najdem nieco, co sa mi velmi paci na nejakom blogu, a kym pride spravny cas u mna na realizaciu, tak to mi trosku trva...

Pridam ale dnes par fotociek malych vrecusok, ktore som vcera usila na skusku podla mojej jednej knihy:




malinke vrecuska na prstienky, retiazky, drobnostky pre dievcence... myslela som ze vyjdu vacsie, chcela som povodne na kriedy na chodnik, ktore mam rozsypane v taske igelitovej, ale musim urobit nieco vacsie a snad aj nejako zvnutra igelitove, aby to nebolo tolko spinave od tych kried...

tak dnes dlhy a mozno aj nudny prispevok, ale aj take musia byt... chi

krasny podvecer prajem...

                                                                                                                               Zuzka














8 komentárov:

  1. milé taštičky :) a držím palce pri všetkých zmenách :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, tak ty si sa pustila do zmien, super, veď život je zmena. Taštičky sú krásne a určite im nájdeš more možností ako ich využiť. Túto knihu poznám, použité látky nič moc, veď vieš, ale nápady sú fajn.
    Pa pa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej Zuzi, latky tam nic moc, ale niektore veci sa mi pacia :D len neviem kedy ich vyskusam chi chi :D tak nejako postupne :D

      Odstrániť
  3. No pekne, meniť a vylepšovať treba :) A s miniatúrnymi taštičkami si sa zasa vyhrala. Ešte sú aj poprešívané! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem Katuska, no snad sa dostanem aj k tomu, ze zacnem po anglicky pisat chi :D uz som sa hodila aj na pinterest a tam by sa siklo potom aj v anglictine mat blog, ale to vsetko casom :D

      Odstrániť