23. júla 2013

fialová nádhera...

No tak a dnes som dokončila jednu kabelku, podľa bellet design, no aj keď v niektorých prípadoch to bol pôrod doslova, ale snažila som sa maximálne a som aj maximálne spokojná... Je nádherná a nie som skromná tentokrát, a verím, že si nájde svoju majiteľku a bude krásne slúžiť...









samozrejme moje fotky nič moc, aj keď fotené foľákom, ale pri zlom svetle, lebo nemám také vhodné pozadie na fotenie, tak sú aj bez blesku väčšina, ale látky poznáte, a biela je pekná biela a potom jemne fialková.

no čo poviete? podarila sa? ja myslím že áno a už aj letí na predaj...

a tu opäť fotky tých predchádzajúcich :D










10 komentárov:

  1. Zuzi, tá prvá je úplne super! Pekne si sa s ňou vypiplala. A ešte raz chválim tie pôvodné. Radosť pozerať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem Katka, no som na nu hrda, prva aj vydarena celkom :D

      Odstrániť
  2. Zuzi, obe kabelky sú nádherné, krásne si nakombinovala látky. Určite sa rýchlo predajú!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem Zuzik, no asi uz aj maju zaujemkyne aspon na tu hnedu urcite :D tak uvidime ako to pojde :D

      Odstrániť
  3. A obojstranné a ešte s peňaženkou, šikulka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem Leni, penazenka bol len prvotny pokus chi podla strihu bellet, ale celkom sikovna je :D

      Odstrániť