25. júla 2013

mini kabelka

Mám na prázdninách 14 ročnú švagrinku, ktorá ma poprosila o takú mini kabelku, ktorú videla niekde v čínskom obchode. Ja som síce tu kabelku zatiaľ nevidela, nebolo času ísť sa na ňu pozrieť, ale keď sa podarí tak si ju aj odfotím, aby som ja videla, či som sa vôbec trafila. Tak sme sa dali do vysvetľovania a kreslenia, a nakoniec vznikla takáto mini kabelka, s ktorou som sa síce trošku natrápila, lebo má užší otvor a ťažko sa mi to prešívalo, keďže sa mi to nevošlo na voľné rameno, ale zvládla som tú veľkú výzvu pre mňa. Švagrinke sa páči a to je hlavné :D

Látočky si na ňu vybrala sama. Kabelka je vystužená vatelínom, vonkajšia vrstva, vnútorná vlizelínom 40g, horný lem je až ronarom, aby bol pevný, zipsové dielce tiež vliselínom ale 30g, a má aj jedno mini vrecko so zipsom vo vnútri, ktoré nie je síce podľa pravítka, ale to nevidko chi chi :D. Ramienko má dlhé na crossbody, zhruba 125cm. S ramienkom som nevedela ako naložiť a potom ma napadla spásonosná myšlienka a urobila som ho zo šikmého prúžku bieleho dvojitého, aby bolo pevné a olala - vyšlo to :D 



tento zipsík mohol byť trošku dlhší, ale aj takto to je okej, a fotočka trošku rozmazaná, lebo som mala Nellinkinu asistenciu :D



ten vrchný zips som robila ako na predchádzajúcej kabelke od bellet - takže už zmáknutý postup :D



Je malá, asi šírka 28cm a výška nejakých 17 cm, mala byť trošku viac nariasená, a viac oblá po bokoch, ale na to, že som sama robila strih a nikdy som nevidela originál, celkom som spokojná :D zase sa chválim čo? prepáčte :D

                                                                                                                   Zuzka

6 komentárov:

  1. Waw, super si to zvládla, za chvíľu budeš majsterka na kabely :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D dakovala velmi Martuska :D no este trosku potrva kym budem majsterka chi :D este sa mam co ucit :D

      Odstrániť
  2. No Zuzi, ja zírám! Sama si to navrhnúť podľa nákresu a tie zipsy k tomu! Klobúk dolu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katuska dakujem, no do tych zipsov som sa asi zamilovala, tento sposob sa mi velmi zapacil a uz aj na detsku tasticku do skolky som zacala, a uz jednu mam hotovu, zajtra hodim sem :D no su jednoduche a super :D dakujem este raz :D

      Odstrániť
  3. Zuzi, paráda, inak predávajú také časopisy, že patchwork a aj kabelkové a taškové strihy tam sú.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem Leni, chej chej pomaly ich zacinam nejako kupovat a zhanat, nejake uz mam doma, a niektore som nasla na nete a celkom sa daju pekne vselijako kombinovat :D

      Odstrániť