9. júla 2013

taštička a klobúčik

Asi pred dvoma dňami som si začala konečne robiť poriadky medzi mojimi zbytkami, mala som ich neúrekom a rozhodla som si z nich narezať rovno štvorce rôznych veľkostí, od 4cm po 10cm - no práce na dva dni - až ma z toho ruka a chrbát bolel, nemám síce fotočky, sa mi nechcelo, ale som rada že som sa k tomu dokopala, ale pár látočiek sa mi opäť vyskytlo na orezanie, tak to asi nikdy neskončí chi :D

Z niekoľkých štvorcov som sa rozhodla urobiť jednu taštičku do škôlky alebo školy, rovno na predaj, je bez mena, ale to nie je problém dorobiť na želanie :D

Ďalším projektom bol klobúčik. Avšak všetky klobúčiky som robila podľa strihu z burdy, a aj tentokrát som nadávala a nevyšiel ako som chcela, ale nosiť sa dá a malé detaily sa nevšimnú. Je proste zlý ten strih. Chcela som urobiť klobúčik, ktorý bude tenký, len z jednej vrstvy látky a iba krempa je dvojitá a aj vystužená tenučkým vliselínom.











chcela som zvnútra zakryť ten hrubý záševok, tak celkom sa mi to podarilo, aj keď nie až k dokonalej spokojnosti... 



krásny dník prajem                                                                                          Zuzka :D

8 komentárov:

  1. Zuzi, no keby sa ti na klobúčiku neurobil ten záhyb, tak nemá chybu. Vyzerá perfektne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ešte som chcela povedať, že teda strihať dva dni štvorce, klobúk dolu :)))

      Odstrániť
    2. Katuska dakujem, no zahyb snad zamaskujem nejakym vymyslom, a tie stvorce, chi uz mi to slo aj na nerv riadne... :D

      Odstrániť
  2. krásné šití! Jé a to stříhání si dovedu představit, teď stříhám 700 dílků na deku.... si říkám že jsem asi zešílela:-)))) Jsi dobrá!
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som Aji z daleka nemala tych 700 kuskov, chi to ta obdivujem - ja deky som robila dve a povedala som ze nikdy viac... ja radsej mensie projekty :D a dakujem :D

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. dakujem Marti, no ako pisala Katuska, fakt nebyt toho zahybu vpredu, ktory som musela improvizovat, lebo ja neparam, tak je celkom okej, ale snad tento vrchol casom zdolam aj ja a budem mat super klobuciky, aj ked sa mi teraz nejako nedaria :D

      Odstrániť
  4. Zuzi, klobúčik je krásny, niekde bude chyba v strihu, aj to sa stáva. Teda, jednovrstvový je na svete, verím, že druhý bude proste perfektný. Na leto sú fakt asi najlepšie jednovrstvové a klobúk dolu,že si sa do neho pustila.
    Taštička z kúskov je nááádherná!!!

    OdpovedaťOdstrániť