7. augusta 2013

zimná čiapka a malá kabelka...

Pred pár dňami som uplietla zimnú čapicu z úžastne jemnej a kvalitnej 100% vlny, francúzkej značky. Mala som doma 3 klbka tejto úžastnej vlny, a na čiapku som spotrebovala 2 klbka, a ostalo jedno, z ktorého som najprv nevedela čo poriešim, a nakoniec som urobila taký elegantný set, kde šálik je spojený s látkou a dá sa zaviazať na vrch na kabát. Trošku aj samozrejme zahreje, ale skôr ako skrášľujúci prvok. Vlna je veľmi hrejivá ale veľmi jemná a príjemná. Posúďte sami aspoň na fotkách...


nesmie chýbať látkový kvietoček, aby mi to ladilo so šálikom

šálik je prešívaný v oblasti vlnenej časti, lebo sa strašne krútilo...

modelečku mi samozrejme robila Natalinka, lebo čiapočka je pre hlavičky 52-53-54 cm




ešte som sa celkom nerozhodla, či to pôjde na predaj, alebo ostane nám, neviem, lebo jedno klbko vlny je dosť drahé a celý setík by vyšiel aj na 25,- eur, ale uvidím... keby niečo, bude to na sashe...

A ešte pár fotočiek z ďalšej kabeločky, menších rozmerov, ale takých akurát, našla som na pintereste návodík, tak hneď skúšam :D

Phoebe bag






krásny večer

                                                      Zuzka

8 komentárov:

  1. sada je supr, tu bych si nechala doma:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, veľmi zaujímavý nápad, spojiť látku s vlnou, na to by som asi neprišla :) Celá sada vyzerá veľmi pekne.. podľa mňa si ju necháte :)) A taška je nádherná! Veľmi pekný tvar a túto látku mám ja osobne veľmi rada.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kati dakujem, no dala som to zatial na predaj, ale ak sa do zimy nepreda, necham si, uvidim aku vetrovku bude mat Natalka tuto zimu,a snad dopasujem nejako chi - ja osobne az tak teple nemusim, lebo je velmi velmi hrejiva a ja radsej nieco tensie na zimu :D

      Odstrániť
  3. Zuzka, krásny setík predvádza Natálka a tá kabelka nemá chybu. Teraz v obchodoch vôbec nepredávajú látkové kabelky a tašky, a v týchto teplách je to pritom úplne úžasná vec, keď sa človek nemusí lepiť na koženku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni dakujem - a tato sa mi uz aj predala chi :D no ja som im teraz nejako prepadla, len nemam tolko casu ako by som chcela na sitie... :D

      Odstrániť
  4. Látková kytička na pletené čapce je krásný nápad, vypadá to skvěle! A taška, ta je úžasná, krásná látka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni dakujem krasne, ciapka ostala mojej dcerke, velmi jej pristane, a taska bola prva predana... dakujem

      Odstrániť